Service Desk Plus


نرم افزار تحت وب Manage Engine Service Desk Plus ابزاری مفید و کاربردی برای مدیریت درخواست ها و خدمات ارائه شده توسط واحد IT در سازمانها می باشد نرم افزار Manage Engine Service Desk Plus براساس برترین تجارت مدیریتی در حوزه مدیریت IT که همان ITIL نام دارد و طراحی و توسعه پیدا کرده است.
نرم افزار Manage Engine Service Desk Plus به شما کمک می کند تا قراردادهای کاری ، شناسه سخت افزاری و نرم افزاری ، مشکلات، تغییرات ، روابط میان اجزای مختلف واحد IT را مدیریت نمائید و در نهایت براساس اطلاعات وارد شده گزارش گیری نموده و تحلیل داشته باشید. بدلیل اینکه تصمیم گیری در حوزه IT امری مهم به شمار می آید. نرم افزار Manage Engine Service Desk Plus به شما کمک می کند تا تصمیمات خود را براساس واقعیت های موجود در واحدITاتخاذ نمائید. نرم افزار Manage Engine Service Desk Plus توسط بیش از 20000 هزار مدیر IT در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و به 29 زبان دنیا ترجمه شده است

از قابلیت های نرم افزار Manage Engine Service Desk Plus می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• مدیریت در خواست ها
• مدیریت مشکلات حاد
• مدیریت و اسکن خودکار سخت افزارها و نرم افزار های موجود بر روی کامپیوترها از طریق شبکه
• پنل کاربری برای کاربران به منظور پیگیری و اعلام شکل
• امکان پایگاه دانش به منظور ثبت تجربه های کاری و اشتراک گذاری ان در میان کاربران و کارشناسان
• CMDB (مدیریت روابط اجزای مرتبط با واحد IT)
• مدیریت و ثبت درخواست های خرید مرتبط با واحد IT
• ثبت قراردادهای همکاری با پیمانکاران حوزه IT
• گزارش ساز پیشرفته برای تهیه انواع گزارش
• دارای web service, servlet, reset برای اتصال از طریق سایر نرم افزارهای سازمان
• قابلیت اتصال و احراز هویت کاربران از طریق Active Directory, LDAP
• امکان ایجاد و مدیریت کاتالوگ خدمات به منظور تسریع در ثبت و ارائه خدمات
• امکان اتصال به ایمیل سازمانی به منظور دریافت درخواست ها و اطلاع رسانی کاربران
• امکان تعریف Rule به منظور خودکارسازی توزیع و دسته بندی درخواست ها

			  

اسامی برخی از مشتریان ما، که اعتماد آنها به صداقت و تخصص شرکت، بالاترین سرمایه ما است.