درباره ما

معرفی شرکت

شرکت طلوع ایده امن (Rise Secure Idea) با همکاری جمعی از فعالان و متخصصین انفورماتیک با هدف ارائه جدیدترین و متمایزترین خدمات تخصصی شبکه و امنیت در کشور تاسیس گردیده است.
این شرکت پاسخی به نیاز ادارات ، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی کشور در زمینه خدمات تخصصی شبکه و امنیت بر اساس شناختی دوگانه از خواست مشتری و راه حل مناسب می باشد. این شرکت کلیه خدمات تخصصی خود را با تکیه بر تخصص ، دانش فنی و تجربیات کارشناسان خود در قالب یک راه کار تخصصی ارائه می‌کند. متخصصان شرکت علاوه بر دارا بودن مدارک رسمی علمی و سوابق و تجارب ارزشمند کاری، دارای مدارک گوناگون از مراجع بین المللی فناوری اطلاعات می باشند.

اهداف :


طلوع ایده امن یکی از شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد که بر آن است تا با نگاهی بلند مدت، گام هایی در راستای افزایش آگاهی، عملکرد و بهره وری خدمات شبکه و امنیت در کشور بردارد و بتواند مرکزی معتبر برای تجمع نیروهای فکری و اجرایی فعال در این حوزه باشد تا بتواند ضمن حضور فعال در بازارهای داخلی و خارجی، فرصتی برای اشتغال زایی و تربیت نیروهای متخصص در این حوزه را فراهم سازد.

 

تعهدات شرکت:

  • ارتقاء مستمر دانش و مهارت های پرسنل شرکت
  • خدمات و پشتیبانی به موقع با لحاظ کردن کیفیت و دقت
  • مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان شرکای تجاری
  • آنالیز تقاضای مشتریان جهت ارائه راهکارهای نوین در راستای برطرف سازی چالش های سازمان
  • اطلاع رسانی موثر جهت به روز نگهداشتن اطلاعات فنی مشتریان

انضباط کاری، تعهد و مسئولیت پذیری، صداقت، انتقاد پذیری، احترام متقابل و تلاش برای رشد فردی، مجموعه اصول و ارزش هایی هستند که اعضای این شرکت به آنها پایبند هستند.